niedziela, 27 grudnia 2009

my B-friend style...

Święta, Święta i po Świętach jak to mówi moja babunia ;) A po Świętach prezentuję moją kreację Wigilijną:) Właśnie tak chciał mnie widzieć mój mężczyzna i właśnie tak mnie ubrał ;) Nie żartuję ;)
Ja stałam przed szafą i przymierzałam wszystko co mam w szafie, miałcząc przy tym, że nie mam się w co ubrać,a do wyjścia zostało kilkanaście minut. Mój chłopiec wpadł, wybrał i poszedł pakować potrawy na kolację Wigilijną ;)3 minuty i po prawie:) Tylko rajstopy wolałby gładkie czarne, ale że innych nie miałam w danej chwili, to przystał na te w kropki ;) Chyba nie jest źle co ?? ;)








Mam na sobie: bluzka, rajstopy, pierścień-h&m, spódniczka- ryneczek Kalisz, buty,torebka-primark, kurtka- tally weijl

9 komentarzy:

  1. idealnie ;)
    dzięki za inspiracje , dzisiaj mam kolację u rodziców chłopaka i chyba wiem jak się ubiorę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) przekaże podziękowania chłopakowi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wstazeczka przy kolnierzyku to swietny motyw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedziec ,że twój facet ma niezły gust:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do odwiedzenia strony http://piatek13-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ta stylizajca. super.! ;)

    sama czasami podobnie śmigam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogłoszenia Radom i okolice. Anonse praca w Radomiu, używane rzeczy w niskich cenach na sprzedaż, wymianę i za darmo! Zobacz ogłoszenia na Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom gdzie w szybki i łatwy sposób sprzedasz rzeczy z drugiej ręki. Dodaj teraz darmowe ogłoszenia Radom ze zdjęciami i filmem bez rejestracji! Nasz serwis ogłoszeniowy jest skierowany dla każdego, komu zależy na tym, aby poprzez ogłoszenia Radom znaleźć najlepsze oferty z poszczególnych kategorii, które go interesują. W naszym serwisie stworzyliśmy kilkadziesiąt różnych działów tematycznych, w których dzięki nowoczesnej a zarazem rozbudowanej wyszukiwarce szybko znajdziesz dokładnie to, na czym Ci zależy w Radomiu. Warto jest przejrzeć dostępne oferty i ogłoszenia drobne, ponieważ w wielu przypadkach można trafić na bardzo dobre okazje cenowe, dzięki którym zaoszczędzisz swoje pieniądze. Zobacz również naszą podstronę Radom Lokalne - Ogłoszenia drobne Radom !

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)