poniedziałek, 23 sierpnia 2010

rabbit ring

Cześć dziewczyny! Jak wam minął weekend ?? Mi jak zwykle pracująco :( Ale środę będę miała wolną, więc mam nadzieję, że sobie odbiję ten weekend :) Tym bardziej, że rodzice mojego chłopaka przyjechali do Szwajcarii, więc może zaliczymy jakąś wycieczkę :) W środę mają minąć deszcze, które aktualnie nawiedzają Szwajcarię, to może wbiję się jeszcze w jakiś letni zestaw :)
Tymczasem wszelkie szorty i topy grzecznie czekają na dnie szafy ustępując miejsca leginsom i tunikOM ;D ;) Tak było i dziś...początkowo miałam założyć szorty, leginsy i szary sweterek, ale potem przypomniałam sobie, że wraz z Grzesia rodzicami przyjechała paczka od mojej mamy, a w paczce...te śliczne różowe jazzówki i uroczy pierścionek zając, o którym marzyłam już dawno, a jak tylko zobaczyłam go na jednym z blogów i dowiedziałam się, że jest z Primarka, szybko wysłałam tam mamę w celu zakupu ;) Historię dzisiejszego setu znacie więc, teraz zapraszam do oglądania :)





Hi girls how was You'r weekend ? My as ussualy working :( But on Wednesday I will have day off :) My bf parents came to Swiss so maybe we will go on some trip :) At Wednesday gonna stop raining, so maybe I will wear reall summer outfit :)
But 4 now, all short's and tops waiting 4 they turn on the bottom of the wardrobe, and they are making some space 4 leggins and tunic:) Like 2day...first I wanted to wear shorts, leggins and gray sweater, but then I remind that with my bf parenst came box from my mom...and in box was these pretty, pink jazz shoes and lovely rabbit ring, with I was dreaming of long time, and then I saw on one of the blogs, that he is from Primark, so I send there my mom to get it :) U all know now history of my 2day's outfit, so pleas check out the pictures ;)

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Tunic- H&M
Leggins- New Yorker
Shoes- Primark
Bag- Primark
Ring- Primark
Watch- Jacques Lemans



Pochwalę się jeszcze, że oprócz paczki od mamy, przywieziono mi również mój nowy telefon :)

I will show U also my new mobile :)





Życzę Wam miłego poniedziałku!

31 komentarzy:

  1. jestem wielką fanką wszelakich gadżetów elektronicznych. mimo że nokii nie lubię, ta akurat przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. celownik liczby mnogiej wyrazu "tunika" to: "tunikOM", nie: "tunikĄ"

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jezzowki i torebka sa naaaj :)
    Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie i dziewczęcy zestaw, ładny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  5. super buty, pierścionek i telefon też, oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle świetna kreacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny pierścionek i śliczna tunika! Widziałam te buty w Primarku, ale się nie zdecydowałam, chyba nie umiałabym ich tak fajnie połączyć...

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm zajefajny telefon ale ja wole iPhona :) a outfit mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmmmm wyglądasz apetycznie :) Bardzo po mojemu, kokardki pudrowy róż, to ostatnio moje ulubione motywy, jazzówki śliczne, też mam swoje z primarka :) pierścionek uroczy, naprawde :)

    Co do mojego weekendu, bardzo pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna ta tuniczka, slicznie w niej wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. telefon wypasiony :D oddaj :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tunika swietna, ja mam w wersji kremowo-zlotej ale wlasciwie wszystkie prezentuja sie swietnie :)
    P.S Zapraszam http://blonde-shopaholic.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za komentarze! :)


    Natii- Iphon może i fajny, ale w Szwajcarii ma go co 3 osoba ;) Wolałam jednak coś bardziej oryginalnego, no i to, że się tak fajnie wysuwa zwyciężyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oszczędzaj paluszki :) ;) pozdrawiam :) to jak dasz telefon ;P ;)he he he

    OdpowiedzUsuń
  15. aha zapomnaiłabym:
    eee słyszałam, że się wiesza... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, mam nadzieję, że uda Ci się odpocząć w środę. :)

    PS. jestem zachwycona Twoim pierścionkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy zestaw, buty idealnie komponują się z paskiem ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna tunika - zakochałam się w niej :)
    Niestety już jej w moim HM nie ma:(
    Pozostaje mi tylko allegro i grzebanie tam przez całą noc.

    OdpowiedzUsuń
  19. what a lovely style! nice pics :)


    Jess From Taiwan.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dość,że uwielbiam kokardy, to jeszce ten śliczny kolor...;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jenyś świetnie wyglądasz :)

    dodaję do obserwowanych,jeżeli chcesz dodaj mnie też,będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw :) ja tez mam te buckiki z primarku i jestem bardzo bardzo zadowolona mam andzieje ze Ty tez bedziesz

    OdpowiedzUsuń
  23. przesłodki zestaw. uwielbiam róż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej
    Super masz ten pasek, skad jest?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ Ci zazdroszcze tej cudownej tuniki i bucików!!
    Piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, jak mi się podobają Twoje butki....

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)