piątek, 15 kwietnia 2011

"Manchesterskie" spotkanie

Hej!
Jak wiecie z Anglii wróciłam już jakiś czas temu, filmiki z tym co kupiłam możecie zobaczyć we wcześniejszym poście, ale o jednej sprawie Wam nie mówiłam...otóż podczas mojej wizyty w Manchesterze umówiłam się na zakupy z przesympatyczną (o czym same dobrze wiecie) Ewelinką z bloga http://szafanaemigracji.blogspot.com/, a ona zaprosiła na nasze spotkanko równie sympatyczną (o tym też wiecie) Martynkę z bloga http://elmartina.blogspot.com/I tak we trzy ruszyłyśmy na łowy, przeleciałyśmy jak burza kilka sklepów, parę rzeczy kupiłyśmy i poszłyśmy na kawkę, a tam...buzie się nam nie zamykały ;) Czas spędziłam bardzo miło, mam nadzieję że w przyszłości to powtórzymy, a na koniec i filmik z Ewelinką nagrałyśmy, oto i on :




Gdy klikniecie na filmik zostaniecie przeniesione w świat Ewelinki i w jej filmiki ;) Polecam!

21 komentarzy:

  1. a moze tak do Frankfurtu na kawusie?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam oglądać Twoje filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie dziewczyny,pewnie zakupy się udały:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. achh. :) zazdroszczęęęę....

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa. jeżeli mało Wam zakupów - zapraszamdo siebie po kupony rabatowe Top Secret - 25%!

    OdpowiedzUsuń
  6. Następnym razem zapraszam na zakupy do Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spotkanie. :)

    PS. grasz mi na nerwach tymi angielskimi fotkami, mój wyjazd dopiero za 5 dni...


    PS2. Powiedz mi jak tam kolekcje (Topshop, River Island no i oczywiście Primark). Jest na czym porządnie oko zawieścić? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! W takim towarzystwie na pewno shopping był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A też bym się przeszła na zakupy do Primarku!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje filmiki ! :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie spotkania są super:)
    Swietny blog!
    Obserwuje i zapraszam do mnie.

    www.kdcloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zmień tą czcionkę nic nie można przeczytać plissssssssss ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnego masz bloga :))

    Zapraszam do mnie:
    http://betishen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ze tak slabo was slychac od polowy ale bardzo uroczy filmik:)

    PS podpisuje sie pod komentarzem wyzej - bardzo ciezko rozczytac sie z tej czcionki

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi sie filmiki nie wyswietlaja.. :( bardzo bym chciala je zobaczyc!
    Sara, wlasnie pisze posta & wrzucam fotki moich zakupow, wiec zajzyj ;))
    pozdrowki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Kochane nie kokietujcie ! Obie wyglądacie świetnie ! Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. takie szafiarskie spotkania są najlepsze!!!!!!!!:D:D

    ps. ależ masz piękny nagłówek!! coś dawno mnie nie było u ciebie;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne masz zdjecie na banerze! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)