piątek, 25 maja 2012

Jesteś modna ? ;)

Dziś krótka notka, a właściwie informacja dla fanów internetowych zakupów.
Sklep Jesteś Modna ma dla Was nową, wspaniałą ofertę, jeśli jesteście nią zainteresowane serdecznie zapraszam tutaj

Ja osobiście jestem oczarowana przepięknymi bluzkami firmy SAMOA, które są nowością w sklepie, te kołnierzyki całkowicie mnie urzekły! ;) Najbardziej podobają mi się bluzki z krótkim rękawem z okrągłymi kołnierzykami, oraz te zupełnie bez rękawów :)
Na dodatek jeśli zrobicie zakupy za ponad 89 zł, z okazji Dnia Matki otrzymujecie darmową, wysyłkę! Promocja jest dostępna tylko 26 maja, więc śpieszcie się! :)
Więcej informacji oczywiście na stronie sklepu klik ;)






4 komentarze:

  1. Ooo, wygląda ciekawie! I świetna promocja na Dzień Mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, mogłabyś zrobić filmik na temat życia za granicą?
    Zarobki, styl życia, tęsknota za Polską i znajomymi w Polsce, o tym czy myślisz o powrocie do PL?

    OdpowiedzUsuń
  3. your blog is so great! now following!!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)