poniedziałek, 17 września 2012

Until we bleed

Uparłam się ostatnio na spódnice, chcę maksymalnie wykorzystać czas gdy można je nosić bez grubych, czarnych rajstop.
Stąd moja dzisiejsza stylizacja ze spódnicą "baletnicą" i jeansową koszulą w roli głównej! To moja pierwsza koszula z prawdziwego jeansu, ale czuje że na jednej się nie skończy :)
Całuję Sara :)

I'm hooked up on skirts lately, I want to take advantage of the fact that you can still wear them without those thick, black thights. Thats why I'm wearing "ballerina" skirt and jeans shirt today. It's the first shirt of this kind in my closet but I've got a feeling it's not gonna be the last one ;)
Kisses Sara ;)




















H&M shirt, skirt, sunnies and bracelets / Mango bag / Primark flats / Orsay belt /Favordeal ring / Fossil watch

26 komentarzy:

  1. Od dawna szukam takiej koszuli, ale u nas ceny są z kosmosu.
    Irytująca jest stawka cen w Polsce ! :/
    Zazdroszczę Ci jej, ślicznie wyglądasz.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica piękna, czy to aktualna kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna spodnica
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka świetna koszula! ja nie mogę znaleźć żadnej, która by mnie satysfakcjonowała, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem tu pierwszy raz i wpadłam po uszy - spódnica jest boska, a w połączeniu z jeansową koszulą (na którą ostatnio choruję) wygląda całkiem elegancko. Pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Tobie Kochana jest w spódnicach tak pięknie że powinnaś je cały rok nosić :)) Wyglądasz po prostu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chce to spodnice... jak juz ci sie znudzi to pamietaj o mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze zjawiskowo wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza ta spódniczka. Ta długość zdecydowanie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka piekna spodniczka! pieknie wyglada z jeansowa koszula!

    OdpowiedzUsuń
  11. ta długość chyba nie za bardzo ci pasuje.
    ale koszula boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ta długość spódnicy nie pasuje wysokiej, długonogiej dziewczynie, to komu pasuje ? ;)

      Usuń
  12. Jak dla mnie cudowny zestaw, wszystko po mistrzowsku zestawione :))

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny zestaw! wygladas pieknie;)

    zapraszam na KONKURS:):):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog....stylizacja obłędna, nie mam nic do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądam regularnie Twojego bloga bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś wysoką dziewczyną, dlatego spódnica ciekawie współgra z Twoją sylwetką, natomiast jej kolor podkreśla urodę kalifornijskiej dziewczyny:) Koszula wieńczy stylizację, a niebieski pierścionek dobitnie uwalnia jej walory. Outfit bardzo inspirujący:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczo wyglądasz

    pozdrawiam
    http://zakreconamamuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super, wszystko mi sie podoba, idealne polaczenie spodnicy i koszuli :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)