środa, 27 sierpnia 2014

Under Your spell


O czym piszą blogerki modowe, jeśli nie piszą o ubraniach ? Kto zgadnie ? Oczywiście o...pogodzie ;) Niby błahostka, ale jak ważna w życiu każdej blogerki! Przecież to od pogody zależy czy można się udać "na zdjęcia" i czy w ogóle zdjęcia wyjdą, nawet jeśli wyprawa na nie się odbędzie. 
I ja, jak na blogerkę modową przystało, napisze Wam dziś co nie co o jesieni, która nadeszła do Szwajcarii kilka dni temu, a dziś tak jakby znikła. Nie mówię, że to źle, bo jak każdy zmarźluch lubię gdy jest ciepło, ale gdzieś w środku już marzyłam o tych wszystkich botkach, grubych swetrzyskach, skórzanych kurtkach i pięknych jesiennych kolorach. Już nawet zrobiłam swoją "jesienną shopping listę" i kilka pozycji udało mi się już nawet kupić! Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, nie ma jesieni, ale na pewno nas ona w tym roku nie ominie, także na swetry i grube sukienki przyjdzie jeszcze czas ;) 
Tymczasem zapraszam Was na post w którym możecie jeszcze zobaczyć sandałki ;) 







H&M bag, shirt, belt, bracelet & rings / Tally Weijl pants / no name sandals / Sinsay sunnies / Apart red bracelet 

8 komentarzy:

  1. POGODA TO ZAWSZE BEZPIECZNY TEMAT ;-) NO I MY BLOGERKI UZALEŻNIONE JESTEŚMY OD POGODY HIHIHIH SUPER WYGLĄDASZ!! POZDRAWIAM!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja,taka porosta,codzienna ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne, estetyczne, połączenie;)

    http://my-own-carte-blanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)