środa, 8 października 2014

Fall inspirations

Cześć kochani! 
Ponieważ jesień zapanowała już na dobre, dziś postanowiłam pokazać Wam kilka jesiennych inspiracji, są to zdjęcia które niektóre z Was miały już okazję zobaczyć na moim blogu, ale ponieważ jest dużo nowych osób, które od niedawna śledzą mojego bloga postanowiłam dziś zrobić mały skok w przeszłość i pokazać moje ulubione jesienne outfity ;)
Mam nadzieję, że post się Wam spodoba! 
Całuję Sara :) 

P.S Który strój podoba się Wam najbardziej ? :)

 1
 
2

 3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

11 komentarzy:

  1. 11, a zaraz potem 21 i 12😍 Ale jesteś niesamowicie elegancką kobietą😄

    OdpowiedzUsuń
  2. jeja, chyba ie umiem wybrać :) wszystkie zestawy są świetne i we wszystkich ślicznie wyglądasz :))
    Obserwuję z mega przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Da się zauważyć że lubisz spódnice :))

    OdpowiedzUsuń
  4. 17 lubię takie zestawienie kolorów. choć pozostałe też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam te wszystkie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Super! :) Dzięki, że ze mną jesteś :) :*

      Usuń
  6. mi sie najbardziej podoba z granatowa sukienka:) Mam teraz faze na granat:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są świetne :) Spódnice i sukienki na 1000 sposobów <3 Ten wpis to dla mnie wielka inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)